fredag 8 oktober 2010

Min sista dag på IM Asiens kontor

Idag är min sista "arbetsdag" på kontoret, känns lite tråkigt att tiden flugit iväg så fort och att det är tid för mig att åka härifrån men tänker på positiva bitarna hemma i Sverige; träffa nära och kära, inga kryp som biter mig, kunna duscha till och med i varmt eller ljummet vatten, kunna förstå språket m.m.

Min tid i Indien är ändå inte riktigt slut ännu. På måndag bär det av till Delhi där jag under veckan kommer befinna mig och träffa:
  • Mesh och Tara som IM Fair Trade handlar av
  • En representant från det nationella nätverket Fair Trade Forum -India
  • IM:s egen designer, Karin Kock
Det ska bli spännande och hoppas lära mig en hel del från dem!

1 kommentar:

  1. Måste kännas lite konstigt att lämna det som varit ens hem ett tag nu, men tänk att du kan alltid åka tillbaka och hälsa på. Det känns som det var alldeles nyss jag var där själv.

    SvaraRadera