måndag 12 juli 2010

Youdons och min gemensamma blogg!

Hej!
Försökt ladda upp bilder och text de senaste dagarna men tyvärr är inte elen och därmed inte internet helt tillförlitligt här så får ta det som det kommer. Vill förtydliga att detta är min blogg som bara jag skriver på, på IM:s hemsida står det att även mina nepalesiska, indiska och tibetanska kollegor kommer bidra med material vilket inte stämmer.

Däremot har jag och min kollega, Youdon Tsering, som är IM:s rättvis handel koordinator skapat en blogg på engelska som i skriver på tillsammans! Tanken är att den ska innehålla blandat material om de producenter IM samarbetar med, intervjuer, aktuella projekt, intressanta länkar relaterat till fair trade etc. Youdon har planer på att fortsätta skriva på bloggen efter mina fyra månader här men tror det är bra med feed-back och kommentarer på den då det gör att det blir roligare och mer motiverat att skriva, så välkommen med det!

Adressen till den bloggen är:
http://www.im4fairtrade.blogspot.com/


2 kommentarer:

  1. Grymt! Hälsa Youdon att alla vi butiksvolontärer kommer tycka det är jätteroligt att läsa och berätta för kunderna att de kan läsa. Kanske kan vi trycka lappar och dela ut i butiken : )

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det ska jag absolut göra, just nu är hon i läget "kommer någon läsa det här?" så det är jättebra :)
    Det vore roligt, men om ni trycker upp lappar så är det ju mer lämpligt att ta den bloggen istället för denna :)

    SvaraRadera